Jeste li odabrani proizvod za njegu tijela redovito upotrebljavali barem 2 tjedna i niste bili zadovoljni rezultatima? Žao nam je što naš proizvod nije ispunio vaša očekivanja, stoga smo vam spremni vratiti novac. Molimo, pročitajte pravila i uvjete sudjelovanja i slijedite korake u nastavku.
1. Fotografirajte račun, kojim se potvrđuje kupnja proizvoda u razdoblju od 1. 4. do 31. 5. 2024., na kojem moraju biti jasno vidljivi sljedeći podaci:
- naziv trgovca (naziv fizičke ili online trgovine),
- datum kupnje,
- broj računa,
- naziv proizvoda,
- cijena proizvoda.
2. Ispunite obrazac.
VAŽNO: ako već imate svoj MojaNIVEA profil, prijavite se prije ispunjavanja obrasca. Ako još nemate profil, ne morate se prijaviti.
3. Odgovorite na postavljeno pitanje.
4. Učitajte fotografiju računa.
5. Pošaljite obrazac.
PAŽNJA: Zahtjev za povrat novca možete podnijeti samo jednom, isključivo za jedan proizvod koji sudjeluje u promotivnoj aktivnosti, čak i ako ste kupili više proizvoda.