Izložba dječjih radova ujedno je i završno događanje u sklopu projekta koji je kroz niz aktivnosti omogućio obiteljima diljem Hrvatske kvalitetno druženje kroz igru. „Jako smo ponosni što smo uz pomoć našeg partnera Saveza društava Naša djeca Hrvatske uspješno realizirali i ovogodišnji projekt „Neka odrastanje bude dječja igra“. Doniranim sredstvima omogućili smo edukacije vrijednih volontera, održavanje besplatnih radionica za djecu i roditelje, obilježavanje Dječjeg tjedna u cijeloj Hrvatskoj u znaku NIVEA projekta, kao i ovu izložbu. Veseli nas što možemo iz godine u godinu ulagati u obitelj, a to ćemo svakako nastaviti i sljedeće godine", rekla je Nela Zadro, direktorica marketinga tvrtke Beiersdorf Hrvatska.
„Savez društava Naša djeca Hrvatske zahvalan je tvrtki Beiersdorf i vrlo ponosan na projekt „Neka odrastanje bude dječja igra“, zahvaljujući kojemu NIVEA već treću godinu zaredom doprinosi da djeca, voditelji, roditelji, stručni suradnici iz naše raširene mreže Društava Naša djeca diljem Hrvatske, imaju opremljene igraonice i prostore za rad, educirane volontere za kreativne radionice s djecom, korisne priručnike, kvalitetne igre i igračke i javna događanja. Pozivamo i dalje tvrtku Beiersdorf da zajedno odrastamo i igramo se“, istaknula je Sonja Borovčak, dopredsjednica Saveza društava Naša djeca Hrvatske.
Izložbi je prisustvovala i dizajnerica Slavica Farkaš koja je sa svojom društvenom igrom Čiri-Biri-Bajka pobijedila na kreativnom natječaju u sklopu projekta. Njezin prototip osvojio je najviše glasova javnosti, a koristit će se u edukativne svrhe s ciljem promicanja igre i igračke sastavnim dijelom odrastanja svakog djeteta, a producirat će se u limitiranom izdanju do kraja ove godine.