Njega lica koja vraća novac

KAKO DO BESPLATNE KREME ZA LICE? JEDNOSTAVNO!

Za vas smo pripremili odličnu priliku za još povoljniju kupnju NIVEA proizvoda za njegu lica! Kupite bilo koji NIVEA serum i NIVEA kremu za lice* iz bilo koje linije, a mi ćemo vam vratiti iznos potrošen na kremu za lice. Serum i kremu možete kombinirati po želji i ne moraju biti iz iste linije proizvoda.

Popis proizvoda koji su uključeni u akciju potražite u pravilima i uvjetima sudjelovanja.


ZANIMA ME VIŠE O PROMOCIJI

ZAJAMČEN POVRAT NOVCA

Tijekom trajanja promocije kupite bilo koji NIVEA serum i bilo koju NIVEA kremu za lice*, registrirajte račun na ovoj stranici i pratite upute za povrat novca. Povrat novca očekujte najkasnije 60 dana od prijave.

 

☑ Vrijedi za kupnju izvršenu u razdoblju od 1. 12. do 31. 12. 2024.

☑ Registracija računa može se izvršiti do 10. 1. 2025.

 

Uvjet za sudjelovanje je ispravan račun za kupnju proizvoda i ispunjen obrazac na ovoj stranici.

 

Pročitajte pravilima i uvjetima sudjelovanja.

 

 

koraki

1. KORAK: Kupite bilo koji NIVEA serum i kremu za lice* na istom računu. Sačuvajte račun, koji potvrđuje kupnju!

2. KORAK: Registrirajte račun na ovoj stranici slijedeći upute u obrascu.

3. KORAK: Vratit ćemo vam novac potrošen na kremu za lice na vaš transakcijski račun.

 

* Promocija traje od 1. 12. do 31. 12. 2024., a registracija računa može se izvršiti do 10. 1. 2025. Povrat novca očekujte najkasnije 60 dana od prijave na NIVEA.hr. Sačuvajte račun. Jedan račun može se prijaviti samo jednom. U promociji sudjeluju svi NIVEA serumi i kreme za njegu lica. Proizvodi iz različitih NIVEA linija za njegu lica mogu se kombinirati. U promociju nisu uključena specialna pakiranja, univerzalne kreme, kreme za zaštitu lica od sunca i kreme za njegu lica za muškarce.

ŽELIM POVRAT NOVCA

TAKO JE JEDNOSTAVNO

1. Fotografirajte račun, kojim se potvrđuje kupnja proizvoda u razdoblju od 1. 12. do 31. 12. 2024., na kojem moraju biti jasno vidljivi sljedeći podaci:

  • naziv trgovca (naziv fizičke ili online trgovine),
  • datum kupnje,
  • broj računa,
  • naziv proizvoda,
  • cijena proizvoda.

2. Ispunite obrazac

VAŽNO: ako već imate svoj MojaNIVEA profil, prijavite se prije ispunjavanja obrasca. Ako još nemate profil, ne morate se prijaviti.

3. Učitajte fotografiju računa

4. Pošaljite obrazac

PAŽNJA: Zahtjev za povrat novca možete podnijeti samo jednom, isključivo za odabranu kremu za njegu lica koja sudjeluje u promotivnoj aktivnosti, čak i ako ste kupili više proizvoda. 

 

OSOBNI PODACI

Podaci osobe koja želi ostvariti povrat novca moraju se podudarati s podacima vlasnika transakcijskog računa.

Upišite broj vašeg transakcijskog računa bez razmaka, znakova i sl.
Upišite ime banke u kojoj je otvoren transakcijski račun

PODACI ZA POVRAT NOVCA:

Odabir seruma

Molimo odaberite serum koji ste kupili s popisa u izborniku. Proizvod mora biti naveden na računu koji ste priložili.

Odabir kreme

Molimo odaberite NIVEA kremu za njego lica za koju želite iskoristiti "povrat novca". Krema mora biti vidljiva na priloženom računu.

Upišite ime trgovca, gdje ste kupili proizvod.

Upišite broj računa koji potvrđuje vašu kupnju i u nastavku učitajte njegovu fotografiju.

Upišite iznos koji ste platili za odabranu kremu. Iznos se mora podudarati s iznosom prikazanim na priloženom računu.

* Ovo polje je obavezno.
PITANJA & ODGOVORI

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

KOJE TRGOVINE SU UKLJUČENE U PROMOTIVNU AKTIVNOST?

Uključene su fizičke i internetske trgovine distributera NIVEA proizvoda registriranih u Republici Hrvatskoj.

KAKVA JE PROCEDURA PROMOTIVNE AKTIVNOSTI?

Jednostavno kupite najmanje jedan NIVEA serum i jednu NIVEA kremu za njegu lica. Sačuvajte račun. Ispunite obrazac i priložite dokaz o kupnji. Pažljivo ćemo pregledati vaš zahtjev i ako je poslan u skladu s pravilima i uvjetima sudjelovanja, vratit ćemo vam pripadajući novčani iznos za 1 kremu, na Vaš transakcijski račun.

KADA MOGU OČEKIVATI POVRAT NOVCA?

Povrat novca možete očekivati najkasnije 60 dana nakon podnošenja zahtjeva. Vrijeme prijenosa novčanih sredstava može ovisiti o vašoj banci.

IMAM POTEŠKOĆE S PODNOŠENJEM ZAHTJEVA, ŠTO MOGU UČINITI?

Nažalost, s vremena na vrijeme mogu se pojaviti tehnički problemi na koje ne možemo utjecati. Stoga vam savjetujemo da pokušate ponovno kasnije ili otvorite stranicu u drugom pregledniku. Preporučujemo korištenje preglednika Firefox ili Google Chrome. Također možete pokušati obrisati povijest pretraživanja ili upotrijebiti drugi uređaj.

Ako već imate svoj MojaNIVEA profil, prijavite se u njega prije ispunjavanja obrasca. Ako još nemate profil, ne morate se prijaviti.

Provjerite jeste li zaista ispunili sva obavezna polja i označili da se slažete i prihvaćate sve napisane uvjete sudjelovanja.

Ako ništa od navedenog ne uspije, možete nam pisati putem e-pošte: contact.croatia@beiersdorf.com. Pritom Vas molimo da nam povjerite što više korisnih informacija kako bismo Vam mogli  učinkovito pomoći, u što kraćem roku. Savjet: priložite snimak zaslona koji prikazuje poteškoću i napišite koji preglednik i verziju preglednika koristite.

AKO KUPIM VIŠE OD DVA PROIZVODA, MOGU LI VIŠE PUTA ZATRAŽITI POVRAT NOVCA?

Ne, opciju povrata novca možete koristiti samo jednom tijekom trajanja promotivne aktivnosti, a mi vam možemo vratiti samo iznos za jednu odabranu NIVEA kremu za njegu lica. Ako ste kupili više proizvoda, vratit ćemo vam novac za jednu NIVEA kremu za njegu lica po vašem izboru.

MOGU LI ZA POVRAT NOVCA KORISTITI TRANSAKCIJSKI RAČUN DRUGE OSOBE?

Ne, novac možemo prebaciti samo na račun osobe koja je ispunila obrazac, što znači da podaci koje unesete u obrazac moraju odgovarati podacima vlasnika transakcijskog računa.

HOĆETE ME OBAVIJESTITI AKO SAM NETOČNO ISPUNIO/LA OBRAZAC?

Ne, razmatrat ćemo samo ispravno ispunjene obrasce i nećemo naknadno obavijestiti sudionike o mogućim pogreškama. Molimo Vas da prije konačnog slanja podataka pažljivo provjerite jeste li ih ispravno unijeli jer ne možemo odgovarati za neispravne ili nepotpuno dostavljene zahtjeve.