ZAJEDNO se borimo protiv socijalne izolacije

Jer naše istraživanje pokazuje da se u ovom trenutku netko do koga vam je stalo osjeća usamljeno.


Jeste li znali da se 1 od 4 osobe osjećaju socijalno izolirano? * 

Usamljenost je sve veći problem u svijetu i vidimo da se njeni učinci u suvremenom društvu povećavaju. 54 % ljudi ne osjeća se ugodno ako zatraži podršku* te zajedno, ovi problemi predstavljaju potencijalne zdravstvene rizike koji mogu značajno utjecati na životni vijek osobe**.

Povezujemo ih s demencijom, srčanim bolestima i drugim ozbiljnim zdravstvenim problemima.

 

Željeli smo bolje razumjeti socijalnu izolaciju kako bismo mogli pomoći u stvaranju trajne promjene u ovoj statistici.

Obvezali smo se na akciju jer vjerujemo da svatko zaslužuje društvene veze koje su mu potrebne za osobni rast i uspjeh. Uz pomoć naše društvene misije NIVEA CONNECT, borit ćemo se protiv socijalne izolacije i stigme usamljenosti.

"OSJEĆAJ PRIPADNOSTI JE U NAŠEM DNK. PODIZANJEM SVIJESTI O OVOM PROBLEMU TE RAZMJENOM STAVOVA, EDUKACIJOM I STVARANJEM NAČINA ZA POVEZIVANJA, BORIMO SE PROTIV SOCIJALNE IZOLACIJE."

GRITA LOEBSACK, NIVEA PREDSJEDNICA 

Informacije
NADAHNJUJU AKCIJU

 

Osjećaj pripadnosti je u našem DNK te smo odlučili učiniti nešto po pitanju socijalne izolacije. 

Podići ćemo svijest kako bismo pomogli u smanjenju stigme socijalne izolacije, educirati i omogućiti smislene društvene veze. Kako? Tako!

  1. Koristeći glas i kanale našeg brenda za komunikaciju i interakciju sa zajednicama.
  2. Održavanjem lokalnih NIVEA CONNECT projekata s partnerima, u 40 zemalja do 2026. godine.
  3. Podupiranjem i jačanjem globalne zajednice znanstvenika, stručnjaka i organizacija koje se bore protiv socijalne izolacije.

Socijalna izolacija
U BROJKAMA

A 25% full circle enclosing the text "1 in 4"

1 od 4 ispitanika
osjeća se socijalno izolirano

 

A 86% full circle enclosing the text "86%"

86 % ispitanika vidi socijalnu izolaciju
kao rastući problem

 

A 40% full circle enclosing the text "40%"

40 % ispitanika vidi obitelj i prijatelje
jednom tjedno ili manje

 

A 54% full circle enclosing the text "54%"

54 % ispitanika smatra da je teško
zatražiti podršku

 

Naša studija nam je pomogla bolje razumjeti što znači socijalna izolacija. Jedan od sudionika je rekao: "Moji prijatelji su se odselili, moja obitelj je u inozemstvu, a rad na daljinu izaziva osjećaje nepovezanosti i usamljenosti." Ovi su osjećaji previše česti, jer 9 od 10 ispitanika izražava želju za većom brigom i povezanošću u svom životu. *


Želimo pomoći, ali znamo da se ne možemo sami boriti protiv socijalne izolacije. Zato smo se udružili s organizacijama diljem svijeta kako bismo poduzeli mjere, smanjili stigmu povezanu s ovim problemom i uspostavili značajne veze.

Two women looking off-camera with a blue sky and trees in the background.

Borimo
se ZAJEDNO

 

S našim službenim partnerima iz različitih područja, od stručnjaka za mentalno zdravlje do društvenih aktivista, predani smo holističkom i utjecajnom pristupu. Naš cilj je do 2026. godine realizirati NIVEA CONNECT projekte u 40 zemalja, osiguravajući da naši napori dopru do zajednica kojima je pomoć potrebna, bez obzira na geografsku lokaciju. Snagom lokalnih uvida i globalne stručnosti, cilj nam je stvoriti značajne veze i trajne promjene na svjetskoj razini.

Inspirativan primjer toga je u Južnoj Africi. Društveni centar Thanda nudi brojne programe koji pružaju siguran prostor za učenike u ranom djetinjstvu da svakodnevno pohađaju školu, za mlade da se povezuju i grade socijalne vještine kroz izvanškolske programe, a za starije osobe da surađuju s drugim primarnim skrbnicima koji dijele svoje vještine istovremeno potičući pozitivne odnose. Ove su inicijative ključne za sprječavanje socijalne izolacije osiguravajući interakciju i sudjelovanje članova svih dobnih skupina u zajednici Thanda. 

Dok je u Češkoj, naš partner Nevypusť Dusi usredotočen na preventivne programe za očuvanje mentalnog zdravlja djece i adolescenata. Njihov program, 'Pozadina za dušu', oprema mlade ljude alatima za prepoznavanje ranih znakova problema s mentalnim zdravljem, uči ih zdravim strategijama za rješavanje problema i brigu o sebi. Promocijom dobrih osjećaja u školskim zajednicama pomažu u sprječavanju izolacije koja može dovesti do ozbiljnijih izazova mentalnog zdravlja.

Upoznajte
NAŠE PARTNERE

3 children reading in a school environment
Thanda Community Centre

Južna Afrika


Thanda pruža sigurno okruženje za učenike u ranom djetinjstvu i mlade u zajednici, omogućujući im da se okupe kako bi izgradili čvrste temelje u učenju.

Two smiling men. One holding NIVEA products, the other a box labeled ‘SOS Herzkiste’.
SOS Kinderdorf​

Austrija


Ovaj je projekt stvorio skup alata za učitelje kako bi pomogli svojim učenicima da izgrade društvene vještine u svojoj učionici, zajednici i šire. 

Woman giving a talk in front of a ‘UNICEF’ sign, with a presentation displayed behind her.
UNICEF

Brazil


PIA pruža edukaciju o utjecaju rasizma u zajednicama kroz seminare i edukacijske materijale za njegovatelje u različitim javnim službama.

A selfie of a smiling woman in a white cap and shirt in front of a rainbow display.
PFLAG

SAD


PFLAG National je inicijativa za izgradnju osobnih i online zajednica za LGBTQ+ i njihove najmilije.

Ovo je samo početak.

 

Do 2026. godine naš je cilj imati NIVEA CONNECT projekte u 40 zemalja, i time podržati zajednice diljem svijeta. Uzbuđeni smo što ćemo proširiti svoje napore s mnogim novim projektima koji će se pokrenuti tijekom nadolazeće godine. Ova će se stranica redovito ažurirati s našim najnovijim partnerima i inicijativama, stoga vas pozivamo da često provjeravajte kako zajedno stvaramo promjene.


* Na temelju podataka dobivenih iz NIVEA studije o socijalnoj izolaciji u više zemalja s 8.000 ispitanika, siječanj 2024.

** Ured američkog glavnog kirurga, 2023. Naša epidemija usamljenosti i izolacije: Savjeti glavnog liječnika o ljekovitim učincima socijalne povezanosti i zajednica.

Younger and older men smiling at each other against a clear blue sky.

Izvori i
AŽURIRANJA

NIVEA studija o socijalnoj izolaciji

Pročitajte NIVEA CONNECT izvješće koje otkriva dubinsko istraživanje o socijalnoj izolaciji, njezinom utjecaju i načinu na koji je NIVEA predana stvaranju promjena.

Često
postavljana pitanja

Zašto se NIVEA fokusira na borbu protiv socijalne izolacije?

NIVEA je brend koji je duboko ukorijenjen u vrijednostima pripadnosti i uključenosti. Naša je obveza doprinijeti svijetu u kojem svatko ima društvene veze koje su mu potrebne za osobni rast i uspjeh. Socijalna izolacija i usamljenost utječu na zdravlje i dobrobit ljudi svih dobnih skupina, različitih socioekonomskih sredina i kultura - a uz NIVEA CONNECT predani smo borbi protiv toga poticanjem značajnih društvenih veza.
 

Što NIVEA čini u borbi protiv socijalne izolacije?

NIVEA će podići svijest kako bi pomogla u smanjenju stigme socijalne izolacije, educirati i omogućiti značajne društvene veze kroz tri glavne poluge. Koristit ćemo glas i kanale našeg brenda za komunikaciju i interakciju sa zajednicama. Do 2026. godine uspostavit ćemo lokalne NIVEA CONNECT projekte s partnerima u 40 zemalja te podržati i pojačati globalnu zajednicu znanstvenika, stručnjaka i organizacija koje se bore protiv socijalne izolacije.

S kojim projektima NIVEA surađuje i kako su oni odabrani?

Surađujemo s odabranim lokalnim društvenim projektima diljem svijeta koji doprinose borbi protiv socijalne izolacije. Odabiru se na temelju kriterija koji su razvijeni u suradnji sa stručnjacima, kako bi se osigurala njihova prikladnost za NIVEA CONNECT. Više o nekim od ovih projekata možete saznati u odjeljku "Upoznajte naše partnere".